Beskrivning

Stärk försäljning och marknadsföring med insikter i realtid för att upptäcka möjligheter, anpassa kommunikation och öka kundvärdet.

Kombinera precisionen hos ERP med kraften i din CRM. Ha all viktig data synkroniserad på ett och samma ställe i din SuperOffice CRM – utan krångel med externa appar.
Med fullt flexibel fältkonfiguration kan ConnectERP skräddarsys exakt efter dina behov och är byggt för att växa med ditt företag.

Direkt integration i CRM ger alla – från försäljning till marknadsföring och kundservice – djupare kundinsikter synliga på ett och samma ställe, utan att behöva skaffa ERP-licenser för alla användare.
Produkt- och köpuppgifter är alltid uppdaterade, och du kan skapa nya order direkt från CRM-översikten. Spara dina PDF-filer och öppna relaterade objekt direkt i SuperOffice, vilket eliminerar externa beroenden.

De viktigaste fördelarna

Priser

From

288.00 per månad

/ SuperOffice CRM user


Prisinformation

Aktivér tjenesten nu